we're all mad here.

/ / alaska young / photoshoot / /

25. dubna 2015 v 16:53 | Liz
Hello there.
Minulý pátek jsme si s mou nejlepší kamarádkou usmyslely, že se prostě musíme zúčastnit nějaké soutěže, takže jsme se rozhodly, že vyfotíme fotku do soutěže na bux.cz, na obláku knížky od Johna Greena. Jako knížku jsme si vybraly Hledání Aljašky, což je hrozně krásná knížka a rozhodně doporučuji přešíst, je přeložená do češtiny. Cena za první místo byl polaroid foťák, za druhé a třetí přívěšek a taška s potiskem knihy Příliš mnoho Kateřin, plus ke každému místu jeden výtisk Příliš mnoho Kateřin.
Nutno podotknout, že právě minulý pátek byla uzávěrka a my jsme se vydaly kolem čtvrté hodiny do parku sbírat kytičky a pak jsme nekonečně dlouho fotily, hledaly tu věc, kterou se dávají fotky z foťáku do počítače a vybíraly nejlepší fotku. Nakonec jsme tedy jednu poslaly, ale bohužel jsme nevyhrály a některé příspěvky, které vyhrály se mi opravdu moc líbily, takže musím uznat, že vyhrály spravedlivě. No, ale protože si ty fotky prostě nemůžu nechat pro sebe, tak vám ty nejpovedenější dám sem. Pokud by vám připadalo, že držím tu cigaretu divně, tak je to proto, že se pomalu rozpadala a už jsme nechtěly ničit jinou, taky nevím, jak se taková cigareta správně drží. Byla zima a já nejsem nějak extra fotogenická, stejně jako moje nejlepší kamarádka není profesionální fotograf. Fotek bylo samozdřejmě mnohem víc, ale tyhle se mi zdály nejhezčí. Tu první jsme nakonec poslaly. Dvě předposlední fotky už k tématu nepatří, spíš jsem se jen snažila být cute (nepovedlo se, haha).

Stay weird, Liz.

/ / a different side of Brussels / /

20. ledna 2015 v 21:14 | Liz
Haii.
Dnes nás čeká poslední článek z našeho zimního dobrodružství po Evropě ve směru Nuremburg, Kolín nad Rýnem, Brussel a Amsterdam. Asi už chápete, že dnešní článek bude o městě Brussel, které se nachází v Belgii.
Pro žačátek bych chtěla zmínit, že jsme se tam vlastně zdrželi jen tři hodiny, protože to byla jakési 'drive by', jako kdybychom přijeli na návštěvu k známým. Taky nebylo úplně příznivé počasí, jelikož začali snězo-pršet, tedy, nebyl to vlastně úplně déšť, ale i trochu sníh. Proto jsem měla totálně zmrzlý foťák a hodně fotek je špatných, což je mi moc líto (tady na blogu budou rozhodně vidět ještě hůř, tak to prosím berte s nadhledem). Každopádně, naše prohlídka začala hned, jak jsme zaparkovali před jakýmsi chrámem - na tyhle památková jména jsem fakt špatná, kde nás čekala naše průvodkyně. Nejdříve nás nasměrovala do chrámu a následně jsme procházeli náměstí, různé památky, budovy - ne, opravdu si nepamatuju žádná jména kromě slavného čůrajícího chlapce. Už jsme fakt mrzli a průvodkyně nás tedy vzala do poměrně luxusní kavárny odkud dodávají zákusky přímo královské rodině. Tam jsme si vypili horkou čokoládu a každý si nějaký zákusek ochutnal, byli výborné!

Jak už jsem řekla, sedli jsme si do kavárny, kde jsme proseděli asi půl hodiny, byla hrozná kosa. Táta navrhl, abychom zbytek exkurze projeli autem, ale průvodkyně zamítla a řekla, že ke konci to jsou jen obchody a vlastně teplejší místa, tak jsme nemohli nic jiného než souhlasit. Opravdu, po východu byla sice opět zima, ale většinu času jsme byli v různých slavných obchodech, jako v krámku s proslulou belgickou čokoládou, či pivem, kde jsme zjistili, že každá značka v Belgii má svou vlastní sklenici. Jako v Amsterdamu tam bylo plno kol a dozvěděli jsme se zajímavý fakt a to, že 3. neděli v září v Brusseli nikdo nejezdí autem, či motorkou a podobně, ale na kolech a veřejná doprava je zdarma. To mi přišlo jako hodně zajímavý zvyk. Nakonec jsme viděli jak čůrajícího chlapečka, tak holčičku a dozvěděli se něco o komiksech.

Ke konci bych jen chtěla dodat, že se mi město hrozně moc líbilo, jen mi návštěvu hrozně zkazilo počasí. Průvodkyně upřímně řečeno nebyla nejlepší, hodně mi připadalo, že mluví hlavně na mamku, což ostatně dělá většina našich průvodců, ale taky zněla jako moje babička a jako nevím jak vy, ale já jsem zvyklá, že na mě babička tímto hlasem mluví, když si povídáme o knížkách nebo filmech nebo když ležím v posteli, ona mi dělá masáž (ha, to nemáte) a jednoduše si povídáme, takže mi to moc k procházce nesedělo. Jinak byla poměrně sympatická. Rozhodně bych se do města chtěla někdy vrátit, nejlépe v létě!

/ / what did we see in Cologne? / /

14. ledna 2015 v 19:52 | Liz
Hello there, beauties.
Už asi dva týdny se chystám psát článek s fotkama z Kolína nad Rýnem stejně jako jsem psala s Amsterdamem a hádejte co - konečně jsem se k tomu dostala! Takže doufám, že si počtete a budou se vám líbit fotky :)

Do Kolína (budu používat zkráceně) jsme dorazili asi ve dvě hodiny 25. prosince a dali si oběd. Dále jsme se šli projít k místu, kde jsme měli mít příští den sraz s naším průvodcem a zpět k hotelu. Tam jsme měli až do večeře odpočínek, což pro mě znamenalo hlavně čtení a sprcha. Po sprše jsem se ale necítila moc dobře, vlastně jsem myslela, že mi zase začne odkrvování, jelikož se to stalo pár dní předtím. Naštěstí mě jen bolela hlava a místo večeře jsem ležela v posteli a až později se ke zbytku rodiny připojila.
26. jsme se ráno tedy vydali k místu srazu a seznámili se s naším průvodcem - asi poprvé to byl kluk, poměrně mladej. Moc se mi líbil, protože byl právě mladší a o městě vyprávěl zajímavě, nahlas a srozumitelně. Nejdříve jsme si prošli náměstí, zašli do katedrály a pak začali chodit po městě. Dozvěděla jsem se hodně zajímavých věcí, jako o karnevalu, Kolínské vodě, náměstí nebo kníratém chlápkovi. Nakonec nám zbylo muzeum čokolády, kam jsem se upřímně řečeno těšila nejvíce. Zašli jsme si na horkou čokoládu, protože jsme byli celý zmrzlý a potom šli do samého muzea, které obsahovalo jak teorii - jak se v Africe sbírají plody kakaovníku nebo kolik procent čeho obsahuje každá čokoláda, tak praktiku - mohli jsme vidět, jak tam vyrábějí čokoládu nebo si svou vlastní příchuť udělat. Moc se mi tam líbilo.

Po Kolíně jsme se autem vydali do městečka Lintz, které je od Kolína asi 30 minut. Jak už jsem řekla, Lintz nebylo nějaké obrovské město a my jsme ani neviděli z něj velkou část, ale i tak se mi v něm moc líbilo. Zajímavé byli domy, kterých vám sice moc neukážu, ale doufám, že si z fotek dokážete odvodit, jak asi vypadali. Působilo krapet opuštěně, ale které město ráno po Vánocích nevypadá smutně a opuštěně? Mně to jen vyhovovalo, protože jsme se nemuseli vyhýbat turistům nebo čekat hodinu v restauraci na jídlo - mimochodem, zašli jsme si tam na oběd. Nepobyli jsme tam nějak dlouho, možná dvě hodiny a zase se vrátily do Kolína, kde naše prohlídka skončila. Rozloučili jsme se s průvodcem a opět si dali relax do večeře, na kterou jsme následně vyrazili kousek do města.

Obecně se mi Kolín moc líbil a ráda bych vám popovídala o všech fotách (i těch, co jsem nepřidávala), ale nechci vás trápit mým kecáním o různých městech. Rozhodně vám ale doporučím odcestovat do Kolína, jelikož je to jak tam, tak v Lintz moc krásné a i přes nepříjemné počasí mi připadala historie, památky moc zajímavé. Můžete se ještě v blízké době těšit na takový článek o Brusseli :)

/ / i'll go home, Amsterdam / /

3. ledna 2015 v 22:46 | Liz
Hello there.
Z názvu asi ještě není úplně jasné, o co se v tomto článku bude jednat a přesně proto vám to teď prozradím. Jak možná víte, byla jsem jsem polovinu těchto zimních prázdnin na cestách a naší cílovou zastávkou byl právě Amsterdam, úžasné město. No a protože jsem nepsala jeden, možná dva updaty, řekla jsem si, že vás nejen zavalím mýma fotkama, ale taky krásami všech měst, které jsme za prázdniny navštívili. S tím, že jsem začala vlastně s koncem bych vám taky chtěla oznámit jednu věc. Většina blogerů má asi tušení, že se koná soutěž o nejlepší vlog, no a jelikož jsme jeli do Amsterdamu, měli kameru a byla soutěž, řekla jsem si, proč nenatočit vlog a nepřihlásit se? Dnes jsme se ségrou stříhali a i když to má skoro 10 minut, podle mě to vůbec nevypadá špatně a doufám, že se dostaneme do hlasování. Zítra bychom to měli dát na youtube, takže vám sem určitě hodím video. Bohužel je anglicky, takže pro ty, co s angličtinou moc nekamarádí to nebude úplně výhodné, ale nemyslím, že je tam tak těžká angličtina nebo tolik mluvení. /prosím, respektujte kvalitu fotek, na blogu to vždycky tu kvalitku zhorší a pak to vypadá hůř/
Teď už ale k městu. Bydleli jsme v naprosto úžasném hotelu. Odvezla jsem si z něj jakési aroma, které pomáhá při spaní, ale ještě jsem neměla šanci to vyzkoušet. Obecně se mi líbil, protože měli měkké postele a starali se o své zákazníky. Taky měli dobré jídlo a sama budova byla v poměrně dobrém místě - ne úplně v centru, ale ne v nějaké vesnici 20km od Amsterdamu. Jeli jsme od hotelu tedy tranvají a ve městě nasedli na dvoupatrový autobus, stejný jako v Barceloně. Po chvilce jsme se dostali nahoru, ale jelikož bylo ráno horší počasí a okna byla zamlžená (i když jsem je každý asi tři minuty čistila kapesníkem), což mi naprosto zničilo fotky. Nejdříve jsme si se sluchátky v uších objeli celé kolečko a pak postupně vystupovali na zastávkách u muzeií, či památek. Jako první nás tedy čekalo muzeum diamantů, kde nám ukázali, jak se z nich dělají brilianty, tedy jak se brousí a obecně jak se třídí. Nakonec jsme dostali free coffee&tea, jupiii.

Druhá zastávka byla u domu Anne Frank. Předtím, než jsme se do Amsterdamu vydali, začala jsem číst její deník, ve kterém popisuje, jak se s rodinou schovávali. Docela jsem se do ní vžila a hodně mě zajímal ten dům, ale bohužel řada byla minimálně na tři hodiny, které jsme rozhodně neměli. Z toho jsem byla doopravdy smutná, ale nedalo se nic udělat. Zamířili jsme tedy do jakési restauraci na oběd. Později jsme zjistili, že to nejlepší nápad nebyl, protože jeden člen z rodiny se po jídle necítil nejlépe.
Nejvzrušující tedy byla návštěva Madame Tuessauds. Pokud někdo nemá ponětí o co jde, tak to jsou vlastně 'muzea' voskových figurín slavných lidí, či fiktivních postav - sportovců, prezidentů, kreslených postav, zpěváků, herců.. okolo celé Země, Amsterdam, Londýn, Hollywood, Tokio, no, snad chápete. Tam byla hodně velká sranda, hrozně jsem si užila jak obdivování voskových figurín, tak focení s nima.

Po návštěve voskových figurín, které vypadali až moc reálně (posuďte sami z fotek) jsme se vydali na procházku, Vlastně jsme se procházeli, ale zároveň moje sestra chtěla koupit kamarádům dárky k Vánicům a chtěli jsme se podívat na Red Lights District, kam jsme nakonec dorazili. Nevím, jak přesně bych to vysvětlila, takže kdybych se spletla, dejte mi vědět. Je to vlastně jakýsi district - pár ulic, ve kterých jsou v noci, ale někdy i ve dne otevřená okna a pokud se nad oknem nebo okolo něj nějak svítí červené světlo, stojí v něm prostitutka a láká muže. Můžeme tam taky najít 'památník' Belle jako respekt pro všechny sexworkers, což mi připadá dost důležité a i když jsem se tam nerozhlížela zrovna po oknech, přišlo mi to jako docela dobrý nápad..docela.

Bohužel, nestihli jsme lavičku z filmu Hvězdy nám nepřály, jelikož se nám nechtěla hledat a taky..jo, chtěla jsem jí nevštívit jen já. Příjeli jsme znovu do hotelu (po tom, co jsme skoro hodinu čekali na zatracenou tranvaj) a nechali si přinést večeři (spíše deserty) do pokoje, což bylo úžasný a hrozně pohodlný. Já osobně jsem si dala 'chocolate dessert' a božínku, bylo to yummm. Obecně jsem si Amsterdam moc užila, všude samá kola a kanály, byla to nádhera. Pokud máte šanci se tam podívat, neváhejte, stojí to za to. Mrzí mě ta Anne Frank, ale samo město mi to vynahradilo. Samozdřejmě vám ještě ukážu další fotky, ne však všechny, protože ty bych sem dávala asi dvě hodiny.

Stay weird, LizLíbající

Barcelona 2014 - photos (part 2).

14. října 2014 v 20:51 | Liz
Hey.
Protože jsem včera přidala jen polovinu mých fotek z Barcelony a chci se s vámi podělit o všechny, tady je i druhá půlka. Nevím proč, ale už v minulém článku jsem vysvětlovala, že se mi fotky moc líbí. Jsem na sebe hrozně pyšná. Lol, no. Barcelona je nádherné město a ráda bych se tam podívala znova, protože ne jen se mi líbilo to prostředí, ale taky mi připadala ta nálada naprosto úžasná, jelikož tam lidi vypadali hrozně uvolněně a já měla naprostý pocit volnosti. Všechny fotky opět v celém článku, doufám, že se budou líbit:)

Barcelona 2014 - photos (part 1).

13. října 2014 v 20:50 | Liz
Helloo.
Volám si s Majdou a řekla mi, abych o ní něco napsala, tak sem píšu, že jí mám moc ráda a že je naprosto úžasná<3 (pokud to zatím nevíte). No a kromě toho tady dnes pro vás mám fotky z Barcelony, ze samotného města, které se mi moc líbí, hlavně proto, že jsou slunné a pozitivní, ale taky jsou foceny z takového toho dvoupatrového autobusu (nemám tušení jak se jmenuje) a prostě se mi líbí, alright. Všechny fotky v celém článku - jelikož je jich ale hodně, udělám ještě part 2:)

Barcelona 2014 - 24h racing

8. října 2014 v 17:29 | Liz
Hello there.
Nevím proč, ale teď bych všechny zdravila jenom způsobem hello there. Pokud znáte písničku od Blink-182, tak mají písničku 'I Miss You' a tam ej ta fráze a mě se hrozně líbí. Není to překvapující, když se mi předtím hrozně líbilo hey there, ale prostě. Alright, to nevadí. Dnes tu mám pro vás konečně fotky z tátových závodů z Barcelony a jelikož vám chci sem dát i fotky přímo z Barcelony, tak to rozdělím na dva články, protože jich je opravdu hodně. Na závodech jsem moc nefotila a když ano, tak hlavně momentky a lidi, so. Hlavně proto, že máme už opravdu zaspamovaný foťák fotkama aut. So, here it is. Všechny fotky v celém článku - tedy, ne úplně všechny, to už by bylo fakt hodně, ale většina. /mimochodem, všimla jsem si, že tady na blogu je dost blbá kvalita fotek za což se omlouvám/

Autumn photoshoot.

22. září 2014 v 20:42 | Liz
Hello there.
Jak jsem včera sliboval, tak dnes tu mám včerejší fotky z našeho malého
focení, které bylo původně jen z důvodu toho, že jsem chtěla fotku s knihou.
Nevím, jestli tam bylo více fotek mě, ale fotila jsem i já a to moji kamarádku, která
je podlě mě hrozně krásná a fotogenická, ale upřímně řečeno jsem se jí nestihla zeptat
na dovolení zveřejnit sem i některé její fotky, takže možná někdy časem přidám i fotky,
které jsem fotila a je na nich ona. No a teď tedy, tady jsou (všechny fotky v celém článku).

Belarus 2014

13. srpna 2014 v 22:26 | Liz
Hiiiii.
Omlouvám se, že jsem teď pár dní nepsala, ale byla jsem jak možná víte v
Bělorusku a i když jsem předtím jakž takž psala, tak jsem pak na to neměla čas
nebo se mi fakt nechtělo. Taky jsem moc nevěděla o čem psát, tak jsem to prostě
nehala až na teď. Můj počítač je definitivně rozbitý, jsem opravdu šikovná. Jestli
k tomu dokážu něco říct, tak jedině: nikdy nepijte mlíko když jste u počítače.
Každopádně mi táta řekl, že mi nejspíš aspoň zachrání data, což je super, protože
jak jsem psala, mám tam hodně věcí, kterých bych se nechtěla vzdát. Anyway,
v dnešním článku vám ukážu takový náhled na náš rodiný, každoroční pobyt v
Bělorusku, kde jsou poměrně hodně fotila. Poslední dobou mě to hodně baví
a říkali mi, že ty fotky nejsou tak špatný, takže doufám, že budou postupem času
lepší a lepší. V Chorvatsku budu taky určitě fotit. No a tady jsou fotky.
/všechny fotky v celém článku/

Photos:) #3

14. května 2014 v 19:38 | Liz
Hello, bitchez.
How are you?:3

All Time Low - The Irony Of Choking On a Lifesaver

- hned trochu od tématu, ale All Time Low dnes vydali svůj nový klip k písničce,
která se mi nechce podruhé vypisovat a bohové, je úžasný:3
Záběry jsou z jejich tour na které jsem byla v Praze (škoda, že jsou jen z Anglie)
a je fakt skvělí:3 Zase to ve mně vyvollo ten pocit, který jsem na koncertě měla:3

Díále ale, jak jsem říkala, tak jsem Vám sem chtěla opět přidat fotky, už v neděli.
Byla jsem ale moc líná a nechtělo se mi a proto je přidávám teď.
Mohli jste si přečíst v minulém článku můj názor na to, že teď fotí každý druhý apod.
a já jen chci zopaovat, že fotky co fotím a dávám sem jsou prostě nějaký fakt
amatérský fotky, který vyfotím, když se mi chce. Nechci být nějaký fotograf
či něco pofobného a nejsem žádnou konkurencí.
Tak mě prosím za to neukamenujte a pojďme na to:)

hh, sansusi. /Potsdam, Germany/
- fotka je pořízená ještě v zimě v Německu a opravdu se mi moc líbí, protože jsem ji
fotila po dešti a krásně se leskne voda jak na chodnících, tak ve fontáně.
- ano, já vím, že fotím s efektem, ale bez něj prostě nefotím.

Smell of the rain. /UnO, the Czech Republic/
- tato fotka se mi taky moc zamlouvá, prostě miluju fotky po dešti
- je už focená tady v Česku, nevím kdy, asi 2 týdny, možná víc zpátky

Everything has its beauty. /UnO, the Czech Republic/
- fotka vyfocená ve stejný den jako ta minulá
- na fotce to nevypadá ani zdaleka tak dokonale jako normálně. Jak to tam kvetlo
byla vážně nádhera, rozhodla jsem se, že si jednou zasadím takový stromy v zahradě.

I don't think that we should forget about the past at all, I just think that we should
live in the future. /Potsdam, Germany/
- fotka opět ještě ze zimy, kdy jsme byli v Německu
- dobře, zase podeštní efekt, ale já nevím, fakt se mi to líbí a zrovna u týhle fotky to
vypadá hrozně staře (s těma chlápkama).

One picture is better than one thoustand words. /Dresden, Germany/
- nenápadně, ase jedna fotka ze zimy Německa, kde jsem v tu dobu byla
- nevím, čím se mi líbí tahle fotka, ale působí opuštěně a tak trochu vesele a
slunečně a to se mina fotkách hrozně líbí.

No, tak to bylo všechno. Mám těch fotek víc, ale asi 3 týdny jsme neměli zemák a
zítra píšem, takže se musím jít šprtat, už to nesmím posrat, nebo jsem v prdeli.
A taky jsem zjistila, že na tupříští písemku z biologie nebudu, takže budu zkoušená,
což je podle mě horší, každopádně už na to musím mrknout a začít se učit třeba
poznáváčku, protože je tam toho asi 30 + listy, či plody.
Takže si všichni užijte večer, ráno, nevím co a uvidíme se u dalšího článku:)

Stay weird, Liz Líbající

Long walks make me happy.

2. března 2014 v 19:14 | Liz

Hey guyzz, how are ya'?:') /answer me, bitches!:(/
Dneska je neděle a (asi jsem Vám to nikdy neřekla, ale) byla jsem na své každonedělní
skorovečerní procházce:3:)
/ano, ráda do sebe míchám dva slova, vadí? :D/
No a každopádně, tentokrát jsem fotila:)
Není to sice poprvé, ale předtím jsem ty fotky mazala:D
Dneska se mi dost líbí, i když je jich jenom 5:)
A protože jsem prostě fabulous, tak se o ně s Vámi podělím:3:)
/klikněte na popisek a vyjede Vám fotka na fb:)/

Takže, doufám, že se Vám ty fotky líbí jako mě a příště Vám sem určitě dám další:)
A vřele doporučuju taky chodit v neděli večer na procházku:3
Na min. 30 minut určitě, pročišťuje to hlavičkuO:))

Photos:)

25. února 2014 v 19:08 | Liz

Olá:'))

how are youuu?:)
*promiňte, že jsem sem včera nenapsala, ale byla u mě kamarádka
a koukali jsme na filmy a večer jsem už se musela učit, so..:(
Každopádně dnes bude další článek s mými úžasnýma fotkama:D
Ještě jednou připomínám, že mám vlastně novu stránku na fb TADY
a budu ráda za každý Like/koment:)
Dělám to jen pro zábavu, nemám žádný cíl, takže mě neberte jako nějakou konkurenci;)
No a teď už pojďe na ty fotky:)

Milka.

Valentine's day.

Home made sushi.

Daydreaming. /Germany/

Just another lonely day.

Soo.. Doufám, že se Vám fotky líbili a určitě dejte vědět do komentů co vylepšit
popřípadě jestli se líbili:)
Yep, fotim s efektama, fotim s mobilem, takže jak jsem řekla, nejsem konkurence,
prostě mě to baví;D
----------------------
Zítra určitě nic nepřibude, protože nechci přednastavovat, ale ve čtvrtek bude
nejspíš už něco jako recenze na koncert ALL Tme Low na který zítra jedu:33
/možná v pátek, uvdím s časem:)/
Takže se mějte hezky, zatím se s Vámi loučím:)

Stay weird, Liz Líbající

Click the button and just take a photo.

17. února 2014 v 15:41 | Liz

Hiii.

how are you, guys?:)
Eh, chtěla bych se s vámi podělit o takový kousek mého života, který
není možná tak nějak mocdůležitý, ale myslela jsem že některým by se to mohlo líbit:)
Předtím než vůbec začnu, tak prosím Vás, není t nic co bych milovala a
chtěla mít takové povolání a chtěla to zlepšovat.
Vůbec.
Je to prostě něco, co mě baví dělat, tak to dělám:)
/Smetana-,-/
Měla bych přejít k věci-__-
No, takže, poslední dobou sjem prostě začala fotit různý věci, který se mi zdáli zajímavý:)
No a protože fotky viděli možná max. 3 kámoši, tak jsem se rozhodla,
že je sem budu nějak průběžně přidávat:)
Dala jsem to i jako rubriku do menu, takže se můžete kdykoliv podívat:)

Café. /Germany, Dresden/

City Lights. /Germany, Berlin/

Milkshake. /Germany, McDonald/

No matter how old are you, if you're girl or boy, videogames are always with U.
/me and bro/

Starbucks Cofé. /Germany, Berlin/

So, doufám, že se Vám moje velmi úžasné fotky líbili a určitě napište do komentů
jestli se Vám líbí a jestli mám pokračovat s přidáváním:)
btw. TADY moje stránka na fb:)